lördag 12 februari 2011

Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

-25 grader och promenad hem från Clara = (n)
kallt som sjutton och för små skor eftersom en viss person (TOSSE!!!!!) tog mina!
Men en kul kväll blev det i alla fall :)

Var till Borlänge och bowlade med mamma, pappa och syster innan.. ni vill inte veta hur det gick. Sen blev det en sväng på kupolen och jag verkligen hatar att leta efter byxor... självklart köpte jag inga.
Jag kom i alla fall hem med nya hårnålar, torrshampoo och tre halsband. Halsbanden köpte jag på Ur & Penn och som vanligt hade dom rea. Ta 3 betala för 2 på alla reasmycken så det blev tre halsband för 60kr. Ett bra köp måste jag säga.

Nu är det nog dags för mig att sova. Godnatt! :)

btw.. om jag inte orkar komma på nån rubrik skriver jag en låttext eller nåt ist. Ifall ni undrar varför rubriken inte alls hänger ihop med texten.

2 kommentarer: