onsdag 23 mars 2011

Allt möjligt

Igår följde jag med Clara hem efter skolan :) Vi åkte pulka i en väldigt blöt backe, spelade barngeni och klädde ut oss :D haha.

Jag har varit ledsen över att mina converse jag beställde var för stora och storleken jag behöver har inte funnits i lager, så isåfall skulle jag fått dom 10 juli och så länge orkar jag inte vänta. Det blev en lång mening :o aja. Jag gick in på ellos igår och kollade för typ 4320458709:e gången den här veckan och då såg jag att de gråa conversen fanns i storlek 36.5 och levererades om 4-5vardagar. Så dom kommer någon gång nästa vecka och jag är överlycklig!

Idag har jag varit hos tandläkaren.. tråkig info, ja.
Och nu drar jag ut med bladen. Jag tror att jag vågar mig på att ta cykeln faktiskt! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar