tisdag 8 mars 2011

Klassikern

Fy tusan vad skidorna var jobbiga. Men kul vare! Första halvan åkte jag med Elsa, Emma, Jocke, Hagman och Pär och andra halvan åkte jag med Beccis och Clara, eller Clara åkte före när det var ca. 9 km kvar :) Efter 4h var jag och Beccis framme, haha ;)
Nu är klassikern klar iaf. Gyllbergsvandring, vet inte riktigt hur långt det var, men vi började i Tansen och kom ut i Borlänge iaf, Långfärdsskridskor, 3mil, Cykling, 5 mil, Nattvandring, vet inte hur långt det var heller och det blir väl lite olika för varje år, och så Skolvasan som jag åkte idag på 2,5mil :)
Nattvandringen ska jag göra igen och vi får se om det blir, skidor, cykling och gyllbergsvandring igen också. Skridskorna bli ALDRIG MER kan jag lova!

och klöfver fyller år så, GRATTIS KLÖFVER! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar