söndag 24 april 2011

Skit

Jag är fortfarande förkyld så det blev ingen fotbollsmatch med damerna idag :(
Lika mycket te har det dock inte blivit idag men än är dagen inte slut.

Mina påsklovsplaner:
Torsdag: Stockholm med mina bästa tjejer!  Läs deras bloggar HÄR och HÄR!
Jag har inte planerat något mer så är det nån som vill hitta på något är det bara att höra av sig!

Jag har så hä---------------------är tråkigt just nu så jag vill väldigt gärna ha film och musiktips!
Jag ska nog se Gossip Girl nu eftersom jag har missat de senaste avsnitten.
xoxo.


btw.. tips på hur man kan bli frisk från förkylningar?

3 kommentarer:

  1. Klä av dig naken och ta ett dopp i älven. Därefter ställ dig framför frysen med dörren öppen i ca 10 minuter. Nyser du kan du göra det i handen och låta bakterierna gro innan du masserar dig i ansiktet och kinderna.

    SvaraRadera
  2. Du kan ju få komma hit och hjälpa mig städa om du vill! (a)
    Om du andas in tillräckligt med damm (du kan leka dammsugare) i näsan så kommer du få jätte mycket snor som drar med sig alla förkylningsbakterier ut (Y)
    Funkar alltid, därför jag väldigt sällan städar mitt rum, ifall jag blir förkyld alltså!
    BLI FRISK TILL PÅ LÖRDAG KVINNA!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag avstår från alltihop faktiskt.. ;)

    SvaraRadera