fredag 27 maj 2011

Några dagar

Det har inte blivit så mycket bloggande för att jag inte har haft tid till det. Men jag kan berätta lite om vad jag har gjort!
I söndags spelade jag match med damerna mot Våmhus. Det gick väl inte sådär jättebra. 5-2 tror jag att det stod när matchen avslutades. I måndags var det dags för vår andra seriematch för i år. Vi spelade mot kvarnsveden, och jag vet inte vad det blev, men förlorade gjorde vi i alla fall.
Så i tisdags begav vi som ville från högstadiet oss ut på Gyllbergsvandringen som är en del av klassikern. Vi övernattade vid Drakstugorna (tror jag), men det gick inte så bra att sova eftersom vi hade ställt vårt tält på en stor sten och jag rullade ner på Rebecca ett antal gånger, och för att det var så kallt. Det kan ha blivit ca. tre timmars sömn den natten. I onsdags kom vi hem igen och då bar det av till Falun för att springa Tjejruset. Det gick oväntat bra. Jag trodde inte att det skulle gå så bra eftersom jag hade gårr gyllbergsvandringen innan och haft matcher dagarna innan, men det gjorde det!
Igår blev det match med damerna igen, denna gång mot Dalkurd. Förlust då också, men det antog jag att ni redan visste.
Nu blir det vila i två dagar, sen blir det match igen!

Idag har 9:orna varit lediga och 7:orna var till Framtidsmuséet i Borlänge så det blev bara vi åttor kvar i skolan. Jag har varit superglad hela dagen utan någon anledning alls, kanske för att jag var trött, men när jag kom hem och lade mig i min säng somnade jag och vaknade inte fullt så glad. Men jag hoppas att folket på gårn kan pigga upp mig lite.
Nu ska jag fixa håret och sen höra av mig till Clara för att höra om hon vill med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar