söndag 29 maj 2011

Sådant

Dagen började med att jag stressade imorse för att jag skulle hinna i tid till kyrkan. Vi måste gå i kyrkan tio gånger innan konfirmationen. När jag kommer fram ser jag att det är låst och det är ingen där, så då cyklar jag hem igen.
Väl hemma börjar jag med min hemkunskapsläxa. Tvätta. Jag slår på tvättmaskinen och då ringer Jonna och frågar om jag kan vara med på match. Efter en timme hämtar hon mig och vi åker till Vansbro.
Vi vinner mot Vansbro med 0-4. Skönt med en vinst för en gångs skull.
Någonstans däremellan hinner jag med att träna lite till spanskaprovet vi har imorgon. Beccis påminner mig om att vi ska snacka med sexorna om tobak och grejs, så då behöver jag inte göra provet imorgon. Först åker vi till floa och snackar med sexorna där, sen blir det Mockfjärd.
Efter skolan imorgon åker jag och Beccis till Borlänge. Behövligt och det har det varit ett tag också.

Nu ska jag se på Gossip Girl! punkt.

En bild som egentligen inte har något att göra med inlägget. Men vem bryr sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar