tisdag 14 juni 2011

Allt från chokladbollar till paraplyer

Det blev en trevlig dag idag också! Drog iväg på gårn med Clara! Där träffade vi på lite trevligt folk (bl.a. Linnéa, Hannah och Sara) som vi bakade chokladbollar med. Spelade även Yatzy och Rita och gissa. Jag vann på båda två jag :D men på Rita och gissa var ju jag och Clara i lag!
Attackerad av fiskmåsar har jag blivit två gånger idag. Första gången på gårn. Jag och Clara gick ut och så satt det en fiskmås med en unge på asfalten, den blev lite sur. Andra gången när jag gick hem från gårn. Bakom slem..

Detta har jag också lyckats med idag:
Ett tips; om ni har ett trasigt paraply ska ni inte försöka komma på en paraplydans med Clara. Nu lät det som att det var hennes fel men det var det inte den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar