torsdag 30 juni 2011

Dag 3 - En familjemedlem

Sofia till vänster jag till höger. Gammal bild och vi ser ut som ankor jag vet :D

Detta är då min 17-åriga syster Sofia. Hon kallas Tosse, fråga mig inte varför, det har bara blivit så. Till hösten börjar hon trean på Hagagymnasiet i Borlänge där hon går medieprogrammet. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Läs hennes blogg så får ni veta mer helt enkelt! ts-v.blogspot.com
Anledningen till att jag valde henne och ingen av de andra 7 familjemedlemmarna är att det nog är henne jag tillbringar mest tid med. Även om hon kan vara dryg ibland (okej, det har blivit väldigt ofta på senaste) älskar jag henne ändå!

Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: En vårbild
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Dagens
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: En höstbild
Dag 31: Valfri bild

3 kommentarer:

  1. tosse är väl ändå till vänster? o.O

    SvaraRadera
  2. Fin bild hörrrrdu, å tack desamma :D :D :D

    SvaraRadera
  3. jajaja, de råkade bli fel.. ändrat nu! :D

    SvaraRadera