torsdag 2 juni 2011

Livet enligt rosa

Våra Mbk-overaller har kommit! Eller, det var nåt fel på byxorna så dom kommer senare, men tröjorna har kommit! Jag försökte ta kort men eftersom jag har den på mig och det är för mörkt i rummet för att ta kort utan blixt och har man blixt ser man inte så mycket.. så det sket sig.

Nu är antagligen nästan hela Mockfjärd i kyrkparken och ser nya Pirates of the caribbean, men eftersom jag är lite halvt pank och inte orkar slösa bort det lilla jag har kvar skiter jag i det och ser på Livet enligt Rosa istället :D

2 kommentarer:

  1. hejsan, kör igång med en 'dagens blogg' igen. där jag delar med mig utav några hundra läsare.
    lust att vara med?

    kicka in här då!:
    http://falter.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  2. varför tittade du inte på filmen?!
    Gah jag skulle ha bjudit dig om jag var hemma, sjukt tufft ju!

    SvaraRadera