tisdag 7 juni 2011

Massa skit

Fint väder har det varit hela helgen och det gillar vi starkt! I söndags var jag med samma folk som i lördags, förutom Hanna då. Vi gjorde väl inte så mycket förrän på kvällen då vi åkte till Björbo. Det var typ första gången Linnéa var där, haha.

Igår började dagen med att jag åkte till Tunabro och spelade match. Dåligt gick det och ni vill inte veta hur mycket det blev. Jag hann träffa Clara en sväng innan jag och Linnéa åkte till Floda för att se på fotboll. Där träffade vi Beccis, Jocke, Pär och Die :)

Idag har det varit lite konstigt väder. Det är hur varmt som helst men molnigt och så regnar det lite då och då. Inatt är det ju nattvandring med skolan och då skulle det regna och åska. Jag tycker vädret kan gå och ta sig någonstans..

Nejmen nu ska jag fixa lite innan nattvandringen. En av våra dåliga digitalkameror hänger med så vi får se om det kommer upp några bilder senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar