måndag 20 juni 2011

Today

Dagen började som sagt med en sväng till kyrkan. Sedan åkte jag till Beccis och hängde där i ca. 2 timmar.
Vid femtiden ringde jag Clara och skulle fråga om hon skulle med och se på fotboll men hon svarade inte så då cyklade jag dit själv. När jag väl kom dit märkte jag varför hon inte svarade, hon var domare.. Jag såg det som var kvar på matchen, 2-1 vann mockfjärdsflickorna med.
Efter fotbollen blev jag med hem till Clara en sväng innan vi for vidare till Linnéa där vi såg på film med henne, Max och Olle. Paranormal Activity 2 blev det. Den var ganska bra, men jag har fortfarande inte bestämt mig för om ettan eller tvåan var bäst och läskigast.

Vi råkade hamna utanför gårn en liten stund innan det bar iväg hemåt. Jag och Clara kände för att reta fiskmåsarna lite.. jag har sagt det förut och jag säger det igen, fiskmåsar gillar mig inte. Fast denna gång var det faktiskt mitt fel.. men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar