söndag 17 juli 2011

Bildbomb från konfirmationslägret

Först bilder från båten: (kom ihåg att man kan klicka på bilderna för bättre kvalité)




 Sen bilder från själva lägret:
 Iinas sko.
 Svärje & co. Vi hade typ os och vi var fem från Sverige och två från Finland i vårt lag, så vi fick heta så här ;)

 Volleyboll!
 Nattis goes städerska. "jag har aldrig skurat golv förut. hur gör man?"

 1337. Det står Elit på lappen för er som inte ser de ;)

Ett ganska kul läger måste jag säga. Även om vi fick lite skäll, haha. Vi var några tjejer som gick upp till pojkarnas rum för att prata lite mitt i natten. Dom tvingade oss att ringa hem själva.. haha.

Nu är jag konfirmerad också. Det känns ganska skönt att ha det gjort faktiskt.

Lite fotboll, pingis och volleybollspelande blev det också. Jag har inte spelat pingis på tusen år, men det gick ganska bra och det är sjukt kul!

Orkar inte skriva så mycket mer. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar