söndag 21 augusti 2011

Puss

Det blev en riktigt kul natt hemma hos Clara. Godis, snack och film. Red riding hood såg vi, och jag kan säga att den är värd att se!
Clara drog iväg och dömde tidigt imorse, så jag och Beccis stannade kvar och sov. Det råkade bli lite länge, så min "lägga-sig-sent-på-lördagen-vakna-tidigt-på-söndagen"-plan fungerade inte riktigt, haha.

När Beccis hade åkt hem drog jag och Clara över till Frida på kiosken och köpte glass:
 Clara.
Så här vackra var våra skedar när vi hade ätit upp glassen!
Lite "glassskedsgolf" hann det ju också bli, haha.

Match mot Tunabro har jag också hunnit med. Det gick väl sådär. Inte så bra resultat, men det är sånt som händer.

Imorgon börjar skolan igen. Roligt, men ändå inte. Det ska bli kul att träffa alla, även om jag redan har träffat dom flesta. Det tråkiga är att jag har haft ett så sjukt kul lov med så sjukt underbara personer, och det är synd att det är över! Det är sjukt hur kul jag har haft. Jag tänker inte rabbla upp allt jag har gjort, vill ni läsa om det är det bara att bläddra tillbaka i arkivet. Jag måste också säga att jag älskar er allihopa som har varit med och gjort mitt sommarlov. Stort tack. Jag hoppas att nästa blir minst lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar