tisdag 23 augusti 2011

Tansen

Som sagt. Alla nior gick till tansen idag. Själva vandringen dit var rolig i början, men när jag fick reda på att vi bara hade gått hälften och jag trodde att vi nästan var framme, då var det inte kul längre. Vi kom fram till slut i alla fall, och då var det kul! Vi delades in i fyra grupper från a och fyra från b, och så tävlade alla grupper från a mot alla grupper från b. Poängen från alla grupper från respektive klass lades ihop och det slutade med att vi vann!
Säckhoppning var en av grenarna. Här är det Emma och Clara som hoppar!
Adam, Pär och Clara brevid poängtavlan. Där ser ni att vi vann! ;)

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat innan jag fick lov att cykla iväg på träning. Tur att det inte var allför jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar