söndag 25 september 2011

Björbo, Floda, Mockfjärd

Björbo i fredags var trevligt. Vi såg först på hockey med massa folk, sen drog jag, Clara, Beccis, Olle och Alexander hem till honom och såg på film. Jesper och Signe var med en stund också.

Igår tog jag bussen åt samma håll men jag hoppade av i byn innan (Björbo i fredags och Floda igår, hur tänker jag egentligen? haha). Beccis mötte mig vid bussen. På kvällen blev det filmmys. Kalle Blomkvist och Sherdil såg vi. Det var jättelängesen jag såg Sherdil. Det var min favoritfilm när jag var mindre.
Beccis grannar lyckades skrämma oss precis efter att vi hade sett Kalle Blomkvist, haha. Lättskrämda eller vad?
Tillbringade natten där också. Trevligt!

Slänger in en bild på en gullig katt mitt i allt eftersom inlägg blir roligare med bilder (enligt mig i alla fall), även om de är random och inte har ett skit med inlägget att göra egentligen.

När jag kom hem var det dags att plugga. Ja, jag skjuter alltid upp allt till sista dagen. Även om sista dagen egentligen var i fredags.. Jag skriver en två sidor lång uppsats om min åsikt om plastikkirurgi på engelska. Jag har kommit en bit, men har fortfarande lite kvar.

Jag orkade inte skriva klart hela så jag tog cykeln ner till slem för att träffa Linnéa och Hannah. Cecilia kom också efter en stund. Det var jättelängesen jag träffade henne så det var trevligt! Jag pratade med dom i ungefär en timme, och nu sitter jag här.

Jag kan ju berätta om morgondagen medan jag ändå håller på. Vi tjejer som är med i skollaget i fotboll har orientering halv nio imorgon. Nu kanske ni undrar varför vi som spelar fotboll ska ha orientering tillsammans? Det ska jag ta och berätta för er. Hela högstadiet ska ha orientering, men eftersom vi i laget har två matcher på eftermiddagen måste vi orientera innan alla andra. Pepp på orienteringen? Nej. Pepp på fotbollen? Ja!

Nu ska jag se på några missade idolavsnitt. Puss!

1 kommentar: