torsdag 20 oktober 2011

Bankrån, träning osv osv

Idag har jag blivit inlåst i skolan. Eller, alla klasser blev det. Det var ju bankrån i Vansbro imorse, så vid ett-tiden fick rektorn ett samtal och då trodde de att rånarna var i Mockfjärd. Alla ytterdörrar och fönster låstes och vi fick inte gå ut ur klassrummen. Det var kul så länge det varade. Vilket inte var så länge. Typ en timme.

När jag kom hem bakade jag och Tosse rulltårta. Den blev inget fin, därav ingen bild, haha.

Nu på kvällen har jag varit på gympa för första gången den här terminen. Jobbigt men kul var det. Jag vill inte tänka på vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!

Nu blir det att plugga till engelskaprovet vi har imorgon. Jag har nyss skrivit klart min engelskauppsats som skulle varit inne för flera veckor sen. Men bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar