tisdag 4 oktober 2011

Tuesday

Vaknade verkligen på fel sida idag. När jag vaknade funderade jag på att stanna hemma från skolan, men sen tänkte jag efter och kom fram till att jag slutade tidigt idag så jag pallrade mig iväg dit ändå. Var på dåligt humör typ första lektionen, sen gick det mesta över. Tur att jag har min klass! (som jag förövrigt vill stycka och slänga ut i skogen ibland..)

Vad händer nu? Borde plugga till alla prov och allt annat skit vi har.. men orkar jag det? nej. Jag ska göra det senare idag. När jag orkar.
Jag drar nog ut på en springtur eller något. Om jag orkar. Jag känner mig lat idag. Justja, på tal om lat! Det är kanelbullens dag idag!!!!!!!!!  Gött mos.

Oerhört välskrivet inlägg må jag säga. Mohahahahahhhahahahhhaha. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar