söndag 8 januari 2012

Hela dan, varje dag

Jag har varit med Beccis tre dagar i sträck. Jag har börjat tröttna på henne.. nejdå, haha!
Igår fick det bli Harry Potter-maraton hemma hos henne. Vi såg fyra filmer (vilket ändå är ganska bra eftersom varje film är nästan två timmar. skulle vi ha sett alla skulle det ha blivit typ 16 timmar).
Idag har vi mest chillat, chillat och... chillat.

slänger in en bild på oss

Jag kom hem vid 8-tiden. Sen dess har jag spelat Lips, spelat spel med Tobbe, Linda och Tosse och spelat lite mer Lips.Vi tröttnade nyss.

Snart blir det godnatt. Måste städa imorgon eftersom mamma och pappa kommer hem imorgon natt och det är inte så vackert här hemma just nu. Det kan ju vara bra att försöka vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar på tisdag. Synd nog. Jag ser inte fram emot den här terminen. Massa nationella prov, välja gymnasium. Jag som inte har en aning om vad jag ska gå. Lutar mot nåt tråkigt som sam eller ekonomi. Jag orkar inte plugga, men jag vill ändå välja nåt som är ganska brett. Så jag får väl lov.

Jag bara skriver, skriver och skriver. Nu tar jag och skriver godnatt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar