måndag 2 januari 2012

Sånt där som inte är roligt att läsa, men roligt att göra

Under 2011 har jag:
Varit ute en hel natt:  ja
Sovit under bar himmel: nej, men i tält TVÅ GÅNGER!
Gråtit mig till sömns: har jag nog
Druckit alkohol: har väl smakat nån gång
Varit medvetslös: nej
Varit utomlands: japp
Haft sex: nej
Blivit kär: ja
Fått mitt hjärta krossat: ja
Förlorat en vän: nej, men vi kommer nog aldrig att komma så nära som innan
Bråkat med mina föräldrar: har jag säkert
Rymt hemifrån: nej
Tagit droger: nej
Sovit i samma säng som motsatta könet: minns inte
Kännt mig extremt ful: ja
Lärt känna någon ny: ja
Gjort något jag aldrig gjort förut: ja
Läst ut en hel bok: ja
Solat solarium: nej
Jobbat: ja
Gjort något riktigt galet: har man mina vänner kan man inte låta bli. i somras gjordes massa galet!
Piercat mig: nej
Tatuerat mig: nej
Badat naken: tror inte det
Sovit en hel dag: typ
Fått en könssjukdom: nej
Varit gravid: nej
Varit sjuk: ja
Varit på begravning: nej
Varit på ett bröllop: nej
Varit ensam hemma: ett antal gånger
Haft sex nykter: nej
Haft sex full: nej
Funderat på självmord: nej
Kännt så mycket hat för någon: nej. jag brukar inte hata folk
Varit med på tv: nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar