onsdag 8 februari 2012

Bra dag nr 2

Jag sitter i soffan och helt plötsligt känns det som att någon trycker in en kniv i ryggen, precis brevid skulderbladet. Det var tydligen bara en muskelsträckning. Jag har ingen aning om hur jag kunde sträcka mig eftersom jag satt helt still. Men på något vänster gick det. Jag har haft muskelsträckningar på samma ställe förut, men det har inte gjort lika ont som det gjorde idag. Muskelsalva har jag nu i alla fall, så nu är det ganska bra!
Halsont och feber har jag också. Jag tror att febern kommer gå över till imorgon. Vi får hoppas det. Jag har ju laddat upp med godis och cola inför nationella provet! Det är typ det jag vill till skolan och göra. Historian och syslöjden kan jag gott skippa.

Nu blir det sovning så får vi se hur jag känner mig imorgon. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar