söndag 5 februari 2012

Melodifestivalen

Var det bara jag som tyckte att nästan alla låtar i melodifestivalen sög igår? Nej, jag trodde väl inte det. Jag är då glad att de två bästa låtarna gick vidare i alla fall. Bra svenska folket!
Jag gillade Sean Banans låt också, haha. "Carola. Inte så bra" var nog det bästa på hela låten! Det skulle inte gjort mig så mycket om han gick vidare till final heller eftersom han är så ..jag hittar inte ordet, men ni förstår vad jag menar. Hoppas jag.

Loreens dans däremot var ju inte det vackraste jag har sett. Och Thorsten Flinck? Inte så bra.

Jag håller mig till min grymma musik på spotify istället!

2 kommentarer:

  1. Tur man är olika. Men nej fler borde vara lite mer som mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tvek på det. Jag klarar mig bra med ett the Moniker fan!

      Radera