torsdag 16 februari 2012

Thursday

Jag kom nyss hem från skolan. Jag hatar torsdagar.............
Men helt okej var det idag faktiskt. Chillade på spanskan eftersom Anna-Lena försvann.

Så här kul hade vi*. Vi håller på med grupparbeten om länder i Sydamerika. Agnes och Emelie jobbar med Uruguay, så Agnes skrev ut en bild på Diego Forlán och målade honom jättevackert. Sen satt vi upp honom på tavlan eftersom Agnes inte ville ha han kvar. Typ.
* vi = jag, Ida, Emelie, Agnes och Beccis

Imorgon blir det en chill dag i alla fall. Halva högstadiet är ute på Runn och åker långfärdsskridskor. Vi som är kvar få ha lektioner med 9b. Det blir nog bra det. Sluta tidigt får vi göra också!

Känner att det här inlägget blev lite som det ville. Men idag är det okej, för jag orkar inte bry mig. Puss.

1 kommentar:

  1. blanda inte in mig i detta, jag satt helt stilla på min stol och pluggade, typ.

    SvaraRadera