torsdag 2 februari 2012

February 2nd

Torsdagar brukar vara jobbiga dagar eftersom jag slutar sent och bara har en enda rolig lektion, musik. Men idag var det faktiskt helt okej. Film på spanskan, vikarie på son och jag är nästan klar med mina jeansshorts på syslöjden. Så ja, helt okej skoldag.
Efter skolan umgicks jag med min fina Linnéa en stund. Vi måste verkligen hitta på saker oftare. Jag och alla mina vänner.


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spelar wordfeud och halvpluggar. Jag ska fortsätta på mitt idrottsprov imorgon och så har jag engelskaglosor. Men de är inte så svåra så det går på ett par minuter.

Imorgon är det äntligen fredag igen. Dagarna går ganska fort nu för tiden. Men det är helt okej för mig.

Nu ska jag tillbaka till pluggandet, musiklyssnandet och wordfeudandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar