onsdag 29 februari 2012

Umgänge, garderobsrensing och idéer

Det blev en riktigt trevlig dag med Linnéa och Rebecca. Det kändes nästan som sommar ute med solen som sken, skinnjackan, conversen och cykeln. Underbart!

Nu på kvällskvisten har min kära syster hjälpt mig att rensa ur min garderob. Dvs hon tar ur kläderna ur skåpet och frågar "ska du ha kvar den här?". Jag svarar jag eller nej. Riktigt ansträngande! Fast nej.
Blev ganska mycket som åkte bort, men slängas ska det icke. Jag har lärt mig att jag ska spara det, men jag har det bara i en annan låda. Annars blir det lätt så att jag senare tänker att jag inte skulle slängt det. Min garderob är fortfarande rätt full, så frågan är vad jag ska göra av mina väskor och bälten. Det visar sig.

Jag och Joline har nu även suttit och diskuterat hur jag vill ha mitt rum men vilket aldrig kommer att hända. Drömma kan man ju göra. Vi har även diskuterat hur vi skulle göra om vi två var de enda syskonen som bodde kvar här. Rivas väggar och byggas walk in closets skulle det!

Imorgon ska jag rensa ur min byrå och så ska jag byta med Joline eftersom hon har en lägre. Sen ska jag tydligen med ut och angla? Inte min idé. Beccis och Linnéas! Men det blir nog roligt.

Nu blir det godnatt. Jag har mycket att stå i imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar