tisdag 6 mars 2012

Not that great

Den här dagen blev inte riktigt lika lyckad som gårdagen. Det var skolvasan idag, så vi var ute i vasaloppsspåren och åkte skidor. Det började faktiskt ganska bra men efter nästan halva vägen hamnar vi i en nedförsbacke och min ena skida glider iväg. Det slutar med att jag ramlar och får en smäll i magen. Jag får jätteont i huvudet och blir illamående så jag skiter i att åka klart. Tur att jag har gjort det tidigare!
Illamåendet har kommit och gått under hela dagen.

Inte nog med det ska jag (så klumpig som jag är) snubbla på min datasladd och ha ner datorn i golvet................... den funkar ändå, som tur är. Men touchpaden krånglar lite.

Vi få hoppas att det går bättre i slalombacken imorn. Tvek på det eftersom jag inte kan åka slalom, haha.

Goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar