fredag 27 april 2012

Fredag

Mitt humör går lite upp och ner känner jag, men den mesta av dagens tid har jag varit glad faktiskt.
Nu har en och en halv timme av min fredagkväll gått åt till min och Max uppsats om Converse. Den skulle egentligen varit inlämnad förra veckan men eftersom vi inte hade fått svar på vårat mejl då så kunde vi inte lämna in det. Vi hade alltså knappt börjat, men jag klickade upp mejlet idag och kände att det var lika bra att få det överstökat. Nu är faktadelen klar och vi får väl skriva diskussionen tillsammans. Det blir nog bra det här :)

Snart är det dags att sova. Jag och Linnéa ska nämligen på domarkurs imorgon. Jag funderar på om jag ska döma i sommar men jag har inte bestämt mig än. Det känns så läskigt. Nog för att det är rätt små jag ska döma isåfall, men ändå.

Så blir det imorgon i alla fall. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar