lördag 14 april 2012

Två dagar i Mockfjärd

Igår morse kom Beccis hit i en sisådär fyrtio minuter. Resten av dagen fick ägnas åt sko- och klädprovning. Jag insåg att fler skor kanske jag inte behöver (även fast jag vill), men kläder däremot. Jag har knappt nånting jag använder längre!

I alla fall så kom Beccis tillbaka på kvällen. Min syster klippte håret på henne och sen drog vi över på gårn en sväng. Efter det hamnade vi hos Fredrik med Jocke, Patrik och Daniel. Det var riktigt trevligt faktiskt. Jag fick åka lite moppe och så vann jag över Fredrik på bowling på Wii! Grymt.
Kom hem vid typ två-tiden kanske.

Beccis sov hos mig och idag var det egentligen tänkt att vi skulle ha American Pie-maraton. Vi såg två filmer innan vi tröttnade. Det var så fint väder ute, så vi ville inte slänga bort dagen på film-tittande. Vi pumpade cykeln och drog sedan iväg till Fredrik istället. Patrik kom också efter en stund.
Nu har jag typ precis kommit hem. Jag, Fredrik och Patrik var ute och det blev så kallt så jag orkade inte mer. Men en rolig dag har det varit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar