lördag 5 maj 2012

Fredag

Kom hem från skolan, såg på två anvsnitt av 90210 och sov sedan bort hela dagen. Hehe. Nejdå. Men jag har haft otroligt svårt att sova den senaste tiden. Det är så mycket tankar som fladdrar omkring där inne i hjärnan. När jag väl kommer fram till något bra och det blir morgon, så inser jag att det inte alls var någon bra idé. Så hamnar vi på ruta ett igen. Det blir aldrig riktigt som jag har tänkt mig..

Jag sov i alla fall i ungefär tre timmar och det var skönt att få lite sömn. Sen tyckte Beccis och Linnéa att jag skulle pallra mig iväg till gårn så jag gjorde väl det. Trevligt!

Nu ska jag slå på ännu ett avsnitt av 90210 och hoppas på att jag kan sova sen. Det brukar gå lite bättre på helgerna när man inte går och lägger sig så tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar