söndag 20 maj 2012

Typ sådär ja

Det var ett tag sen! Nejdå. Men jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort under långhelgen.

I onsdags kom jag hem från skolan vid halv elva och somnade. Jag vaknade typ innan träningen då vi hade fotografering och sedan blev det två varv på elljusspåret-
I torsdags var jag duktig och pluggade. Det borde jag egentligen göra nu också eftersom jag har prov imorgon. Fast jag orkar inte.. hehe.
I fredags pluggade jag och sen hängde jag med Beccis och lite annat people. Det råkade bli så att hon sov här så på lördagen sov vi ett bra tag och på lördagskvällen hängde jag med några trevliga pojkar. Roligt!

Nu sitter jag och lyssnar på musik medan jag väntar på att kakan ska svalna så att jag kan fixa glasyren. Vi har match ikväll och det är vår tur att stå i kiosken och då måste man baka också. Det blir nog bra tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar