tisdag 26 juni 2012

Borlänge

Jag var iväg till Borlänge imorse för att hämta mitt Peace and love-band. Snart är det dags! Synd att vi har sån otur med vädret bara. Peace and love-veckan brukar ju alltid vara solig och fin, men inte i år. Tycker sjukt synd om de som ska campa. Tur att man bor nära!
Torsdagen såg fin ut i alla fall, inget regn alls. Min födelsedag, onsdagen alltså, såg också skapligt bra ut. Sounds good tycker jag. Något som låter mindre bra är att Rihanna har ställt in. Man borde ju inte bli förvånad när hon har ställt in alla konserter hon skulle haft den här sommaren. Less... Vi får hoppas att de hittar någon bra ersättare!

Jag var även på Kupolen och shoppade med Linnéa idag. Det var riktigt roligt faktiskt. Ett plus var ju att jag fick med mig lite grejer hem också. Två par shorts, ett par blommiga och ett par gröna och så fick jag med mig en tröja. Nu är det bara att hoppas på att man får tillfälle att använda shortsen också. Tänk vad tråkigt det skulle bli om det regnade hela sommaren. Nej, usch.

Imorgon drar jag till Islingby och spelar match även fast jag fortfarande är lite förkyld, men det får jag ta. Resten av veckan har jag fullt upp med p&l så jag antar att vi hörs nästa vecka om jag inte hinner/orkar blogga innan dess. Ni får ha det så bra!

Btw. Någon mer än jag som ska på peace and love?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar