lördag 16 juni 2012

Student och fotboll

Denna fredag började med att syster tog studenten. Hon gick ut skolan där jag ska spendera mina tre nästa år. Jippieee. Men grattis till henne!

Sen blev det hem och fika och äta tårta innan jag skulle iväg på träning. Inte ofta man har träning på en fredag, men det var någon snubbe från IFK Göteborg som höll i den. Det var riktigt roligt faktiskt. Men jobbigt att det var så varmt och att det inte gick så bra alla gånger.

Efter det bar det av hemåt och duscha. Jag skulle egentligen iväg till Björbo men det blev inget av med det. Det får bli en annan gång. Istället blev det fotbolls-EM och umgås med familjen. Jag var ut och spelade fotboll på gården en sväng efter matchen eftersom jag alltid blir så pepp på att spela när jag ser på match. Jag gjorde världens vurpa och kommer ha ett fett blåmärke imorgon. Spela aldrig fotboll i converse på en blöt gräsmatta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar