lördag 7 juli 2012

Rubrik

Ojojoj, vilket tjafs det blev på facebook om att folk köper biljetter till Biebers konsert och sen spolar ner dem i toaletten/bränner upp dem osv. Lite kul att läsa faktiskt. Facebookdraman ♥

Medan jag ändå är här kan jag ju passa på att berätta att jag kom in på gymnasiet. Inte för att jag tvivlade på om jag skulle komma in eller så, men det var ju lite skönt att veta säkert i alla fall. 20 augusti börjar jag samhällsprogrammet på Hagagymnasiet. Jag längtar tills jag får min klasslista. Då ska jag kolla upp alla på facebook. Moahahahhaha. Eller nåt sånt..

Imorgon drar jag nog till Floda på parken. Jag har inte riktigt bestämt mig än eftersom vädret inte ser speciellt lockande ut. Regn och åska. Mys. Jag vill ju dit och träffa allt folk jag inte har sett på evigheter (evigheter=sen avslutningsfesten typ) och så kommer ju Miss Li. Det vill man inte heller missa!
Vi får väl se hur det blir men förmodligen åker jag dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar