lördag 11 augusti 2012

Dag 21 - En bild på något som gör dig lycklig


Förra sommaren var en av de roligaste somrarna i mitt liv. Det hände saker hela tiden och jag var nästan inte uttråkad en enda sekund av sommaren 2011. Den här bilden är tagen av Elsa (tror jag?) i Borlänge en varm sommardag under förra året. Jag var där med många av mina fina vänner. Det var en riktigt rolig dag om jag inte minns helt fel.

Mina vänner är en av väldigt många saker som gör mig lycklig. Ni är underbara mina fina!

Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 22- Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritfilm
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30- Din favoritsång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar