söndag 19 augusti 2012

End of summer

Jag tror att jag har gjort något varje dag den här veckan. Duktigt av mig.

Igår färgade jag i alla fall håret. Jag kommer upp med en bild senare, har inte hunnit fixa det än. Men jag än ganska nöjd! På kvällen drog jag hem till Beccis och grillade och så med lite folk. Roligt roligt. Nu ska jag snart iväg till Våmhus och spela match. Vi får hoppas på ännu en vinst. Bara att köra på!

Imorgon börjar skolan. Nervositeten har inte riktigt hunnit upp mig, men det kommer väl ikväll när jag ska sova. Jag tänkte gå upp tidigt idag för att jag ska kunna somna ikväll. Halv elva fick duga, tidigare kom jag inte upp, haha. Om det var någon som undrade så är det Samhällsprogrammet på Hagagymnasiet jag ska börja på.


5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack detsamma! Har du det bra borta i Växjö? :)

      Radera
  2. Jadå, lite ensamt ibland bara men de blir väl bättre när jag börjar antar jag! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog bra ska du se :) har du inte börjat än?

      Radera