söndag 5 augusti 2012

Göteborg och Uddevalla

Det blir visst inga bilder från Göteborg för alla var så sjukt fula, haha. Men jag kan ju berätta om veckan i alla fall.

Tisdag: Vi tog tåget från Borlänge till Göteborg med ett par tågbyten. När vi väl var framme chillade vi en sväng innan vi drog till Gamla Ullevi och såg Ifk Göteborg - Syrianska. Roligt var det. Det roligaste var ju att Emelie lyckades somna, haha.

Onsdag: Liseberg hela dagen. Jag åkte det mesta tror jag. Kanonen och Uppsvinget var ju lätt roligast. Linnéa har ju sån tur att hon lyckades vinna en stor toblerone. Jag och Hannah fick nöja oss med våran lilla Ahlgrens bilar-påse.

Torsdag: Vi shoppade i Göteborg. Jag fick med mig två tröjor och en haircuff (som jag har letat, äntligen!). Sen tog vi tåget mot Uddevalla. Vi kom fram någon gång på eftermiddagen och fixade på rummet och grejjade.

Fredag och lördag har varit fulla med matcher. Vi förlorade alla förutom en, som var mot Vansbro. Det kändes rätt gött att vinna den kan jag ju säga!

Söndag: Vi spelade match mot Vansbro igen men vi förlorade på straffar. Lite surt, men jag är nöjd ändå. Vi spelade sjukt bra den matchen.

Däremellan har jag hunnit med att lära känna huuur många nya människor som helst. Jag saknar dem som bara den nu, och jag kommer antagligen aldrig träffa dem igen. Synd nog. Men roligt har jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar