söndag 12 augusti 2012

Sista veckan

Det är som sagt bara en vecka kvar tills skolan börjar. Vad ska jag hitta på den veckan? Jag har inte så mycket planerat, men här har ni det jag vet än så länge:

Måndag: Först ska jag vara hundvakt och senare mot kvällen ska jag spela fotboll. Match mot Islingby vid skolan klockan 19.00 för er som vill se den! Efter matchen ska jag dra mig iväg mot Elin och umgås med fina människor.
Onsdag: Fotbollsmatch hemma mot Malung/Sälen.
Söndag: Bortamatch mot Våmhus.

Så mycket har jag planerat, haha. Men det visar sig väl under veckan vad jag ska göra. Man kan ju inte planera hela livet, då skulle det ju bli ganska tråkigt!
Jag ska även klippa mig någon gång under veckan. Det blir antagligen inga drastiska förändringar, utan bara lite kortare. Det blir nog bra det också. Jag funderar även på att dip dyea mitt hår rosa men jag är lite osäker. Vad tycker ni? I need help!

Och så en bild på mig för äkta blogg-anda! Jag börjar komma in i det här. Haha. Bilden är förövrigt tagen av min syster. Hennes blogg kan ni läsa här: tsvphoto.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar