fredag 24 augusti 2012

Weekend

Nu är det slut på första skolveckan. Det känns faktiskt riktigt bra och det känns inte alls som att man träffade sina nya klasskompisar för första gången för fem dagar sen. Det är ganska sjukt att man ska spedera sin gymnasietid med dessa personer. Men det känns awesome!
Vi började med lektioner igår och så har vi haft lektioner idag också. Det har väl inte varit "riktiga lektioner" utan mer typ planering och så. Nästa vecka kör det igång på riktigt. Jag har inte hunnit träffa alla lärare än, men vissa är ju lite... ja. De flesta verkar bra i alla fall. Nu ska det bli skönt med helg. Jag är ganska slut efter att ha gått upp vid 6-tiden på morgnarna.

Jag har varit lite upptagen med skolan och så, så jag har fortfarande inte visat någon bild på mitt hår, men det kommer. Promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar