tisdag 25 september 2012

Busy woman

Fullt upp denna vecka. Inte ofta det händer.

Igår var jag i Falun och åt pannkakor hos Rebecca. Det var trevligt att catcha up lite.
 Idag tänkte jag hänga på Linnéa till Björbo och se på hockey, men med tanke på att jag har matteprov snart och att jag inte har hunnit införskaffa mig någon vinterjacka än så lade jag den idén på hyllan.
 Imorgon blir det nog bio med några klassvänner. Snabba Cash II är det tänkt att vi ska se, så det ska bli roligt.
 På torsdagen har jag, Rebecca och Elina planerat in en tacokväll med filmmys och så vidare. Den skulle egentligen ha blivit av redan förra veckan, men då gick Elina och blev sjuk. Istället skulle vi ta det idag, men nej, då ska Elina på hockey. Nu har vi då bestämt torsdag i alla fall!
 På fredag kanske det blir Falun igen. Vi får se.

Till helgen har jag dock inget inplanerat, men nu vet ni vad jag gör i veckan om det skulle bli så att ni inte hör något från mig. Tänkte så att ni inte tror att jag har dött eller så. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar