måndag 29 oktober 2012

En sär morgon i mitt liv

Självklart ligger det 1dm snö på marken idag bara för att jag igår skrev att snön och kylan kan få vänta. Den där Moder Jord verkar inte gilla mig speciellt mycket.

Jag drömde om Voldemort inatt. Det var läskigt. Halva drömmen så var jag Harry Potter och andra halvan var jag mig själv och skulle typ.. rädda Harry Potter tror jag. Det läskigaste var att jag har drömt denna dröm tidigare. Jag har ingen aning om när eller så, men jag vet att jag har gjort det. Eftersom jag har drömt den tidigare visste jag precis hur jag kunde rymma osv. men den här drömmen ville vara exakt som den förra, så allt som hade hänt i den fick lov att hända i denna innan jag kunde rymma. Usch, vad det var läskigt. Den enda skillnaden var nog när jag hade sprungit hela vägen hem (Från Bröttjärna, typ en halv mil) så stod det massa folk här utanför och hade epaträff. Wtf? Jag har nog lite sär drömmar ibland.

Nu inväntar jag Rebecca. Vi ska nämligen ha Harry Potter-maraton idag (kanske var därför jag drömde om Harry och Voldemort?). Jag funderade även på om det stavas maraton eller marathon. Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar