söndag 28 oktober 2012

Händer

Det blev en minst sagt trevlig kväll igår. Pizza, skräckfilm och roligt umgänge bland annat. Blå läppar är ju för övrigt alltid otroligt vackert osv.

Denna morgon har däremot inte varit lika trevlig. Jag har försökt skrubba bort den blåa karamellfärgen från mina händer (ja, den är fortfarande kvar). Smör funkade inte, olivolja funkade lite. Sen peelade jag mina händer (lite för mycket kanske) och det funkade ju helt okej i alla fall. Efter ett tag blev jag less och fick en snilleblixt. Jag tänkte att jag kan ju måla nagellack på mina händer och sen ta bort det med nagellacksborttagning. Det funkade ganska bra måste jag säga. Mina händer är inte i närheten av så blå som de var innan, men lite blåa skiftningar är det kvar.

Jag hoppas jag får bort resten innan fotbollsavslutningen och spelarmötet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar