fredag 12 oktober 2012

Lugn fredag

Idag fick vi sluta tolv om vi jobbade med naturkunskapen hemma. Har jag gjort det? Näää. Jag har roat mig med roligare saker. Först har jag hjälpt syster med en videoblogg och nu de senaste timmarna har jag fixat med en liten oktober-cd till Rebecca. Mycket roligare sysselsättningar måste jag säga!

Egentligen borde jag ha pluggat mer än naturkunskapen idag. Både samhällskunskapsprov och historieprov är inplanerat nästa vecka. Dock är inte historieprovet så viktigt eftersom det är en lärarstudent som har det med oss och alla, till och med vår ordinarie lärare, tycker att hon är väldigt dålig på att lära ut och förklara. Min riktiga lärare sa t.om. att det inte spelar någon roll vad vi får på det här provet eftersom hon inte tänker räkna med det i betyget. Men jag lär väl kunna någonting i alla fall.

Ikväll ska jag bara vara hemma och se på x factor och kanske någon film. Bara ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar