tisdag 16 oktober 2012

Sjukling igen

Varför är det alltid jag som ska vara sjuk? Jag var sjuk för två veckor sen och nu har jag så ont i halsen att jag snart avlider. Åkte till skolan idag fastän jag inte mådde bra. Stannade kvar tills jag hade gjort historieprovet och sen åkte jag hem. Imorgon åker jag inte dit över huvudtaget. Tur att jag inte missar så mycket eftersom vi bara har idrott (som jag ändå inte kan vara med på) och samhällskunskap (där vi knappast lär oss något nytt eftersom vi har prov på fredag). Jag får ta och plugga hemifrån istället. Om jag orkar det.

Nu tycker jag att någon annan än jag kan bli sjuk hela tiden.

2 kommentarer:

  1. eller så vill du utrota all sjukdom? Eller vill du verkligen att någon annan ska vara sjuk?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu låter du som att jag har gjort något fel när jag säger så. Jag vill ju bara ha rättvisa i världen, jag var sjuk för två veckor sedan så nu är det någon annans tur. Fast utrota all sjukdom skulle ju inte heller vara helt fel. Förutom att alla läkare blir av med sina jobb...

      Radera