onsdag 3 oktober 2012

Wednesday

Jag är ganska frisk idag, lite förkyld bara, så jag bestämde mig för att åka till skolan idag. Eller, skolan och skolan.. Vi var på Cozmoz för en massa föreläsningar om "Unga spekulerar". Ganska tråkigt måste jag säga. Den sista föreläsningen var då den som var roligast i alla fall, men precis när det började bli intressant fick jag och Ida lov att pallra oss därifrån och istället bege oss mot resecentrum för att inte missa bussen, vilket vi självklart gjorde ändå. Den måste ha gått typ en minut innan vi kom dit. Surt.
  Vi väntade på nästa buss som tog oss till Djurås och så fick vi skjuts av Idas mamma hem

När jag kom hem låg min iPhone och väntade på mig. Som jag har längtat! Otroligt skönt att slippa min gamla, fula, trasiga x10 mini som jag har fått dras med i nästan två år.

Jag har förresten gått och skaffat instagram. Josefinss heter jag där om ni skulle vilja följa mig. Puss!

1 kommentar: