onsdag 21 november 2012

Dagens

Dagens bästa: Sovmorgon + Breaking Dawn Part 2. Jag, Sofia och Rebecca åkte och såg den idag. I början verkade den ganska dålig måste jag säga, men mot slutet blev den mycket bättre. 4/5 får den i betyg. Jag trodde att folk hade spoilat lite men det visade sig att det jag hade hört inte alls var sant, så det var najs!

Dagens sämsta: Allt är dyrt och jag har brist på pengar. Ca. en vecka kvar innan jag får pengar igen. Tjohoo!

Dagens tack: Jag klev av bussen i Djurås och var på väg att hoppa in i bilen när en kille sprang ut ur bussen med mina vantar. Det visade sig att jag hade glömt dem på sätet. Det komiska var att jag i Borlänge trodde att jag hade glömt dem på bion och sa att jag skulle bli ledsen om jag hade råkat göra det. Tur att det finns snälla människor. Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar