torsdag 8 november 2012

Hagafest

Jag har nyss tagit en springtur med min syster eftersom ingen av oss blir med på innebandyträningen ikväll. Jag ska nämligen iväg till Borlänge ikväll, på Hagafest. Det ska bli roligt att göra något kul mitt i veckan och skita i allt plugg ett tag. Det är Army-tema så jag ska försöka hitta något passande i min garderob. Dock får vi väl se hur det går, eftersom jag inte har speciellt mycket sådana kläder, haha. Funkar det inte så drar jag väl på mig något annat fint! Vad ska ni göra en torsdag som denna?

2 kommentarer:

  1. Bloglovinbyte? :)
    Anmäl dig gärna till veckans blogg! Du hittar tävlingen om du scrollar ner lite i bloggen, under kategorin "Tävlingar" eller via följande länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html
    Kram Minna :)

    SvaraRadera
  2. Själv ska jag nog bara ta det lugnt! :)

    SvaraRadera