lördag 17 november 2012

Kalasigt

Idag åkte jag till skolan för första gången på en hel vecka. Ni anar inte hur skönt det var. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle säga att jag ville till skolan. I och för sig var det inte själva skolan jag ville till, utan alla fina människor. Det har bara gått en vecka men det kändes som en evighet.
Nu på kvällen så har lillasyster haft kalas (eller födelsedagsfest som hon säger) så min kväll har tillbringats med ett gäng 12-åriga tjejer, haha. Jag och Sofia satte upp tipspromenadlapparna utomhus, men när de skulle ut och svara på frågorna så märkte de att nummer 11 var borta. Det visade sig att någon hade tagit bilen den satt fast på och åkt iväg, haha. Lyckat!

Avslutar med att säga att det minsann inte är alla som har haft Harry Styles på sin postlåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar