lördag 5 januari 2013

2012

Jag tänkte göra en liten kort (och lite sen) årsresumé på några få av sakerna jag gjorde 2012.

Vi i spanskagruppen hade samlat ihop pengar och åkte iväg på en resa till Mallorca.
Niorna åkte iväg till Stockholm en hel dag. Shopping, museum, Skansen och grönan hann vi med.
Jag slutade nian. Det känns som att det är hut längesen som helst, samtidigt som det känns som att det var alldeles nyss. Grus pch pumps är ingen bra kombination heller, bara så ni vet.
Jag var på Peace & Love. Det var en av de roligaste veckorna jag har haft i mitt liv och det var inte helt fel att få se Simple Plan och Lars Winnerbäck på min födelsedag heller.
Mycket fotbollsspelande blev det i sommar. Jag hängde på fotbollsplanen flera gånger i veckan, missade inte en enda match och jag var lagkapten denna sommar.
Jag hängde mycket vid fotbollsplan även när jag inte spelade. Den här bilden är från en av de få soliga dagarna vi hade i somras då jag väntade på Linnéa för att sedan ta cykeln och se på match.
I augusti var vi i fotbollslaget till Göteborg. Vi var på liseberg, shoppade och såg på IFK Göteborg - Syrianska. Efter tre dagar åkte vi vidare till Uddevalla på cup. Även fast vi förlorade den (vi vann endast en match, haha) så hade jag en skitrolig vecka. Jag träffade så många nya och underbara människor!
Första gången jag använde mina vita jeans lyckades jag få dem att se ut såhär. Haha.

En del parken-häng hann det bli också. Det här är hemma hos Elina innan kräftsmällen och jag förstår verkligen inte hur Rebecca lyckades med detta!
Jag och Rebecca gick på Granny Goes Street och såg Maskinen.
Jag har hunnit gå en termin på gymnasiet och jag har underbara klasskompisar. Ibland känns det som att jag alltid har känt dem. Ida är dock ett undantag, henne har jag typ alltid känt, haha.
Vårat vatten blev förorenat så vi hade inget drickbart vatten i kranarna på över en vecka. Såna här fina vattentankar hade de ställt ut lite här och var.
Massa, massa filmkvällar och ett par hagafester har jag också hunnit med under året.

Jag lovar att jag har glömt bort mer än hälften av sakerna jag har gjort 2012. I år borde jag ta mer bilder för att komma ihåg saker. Det var mitt år, hur 2013 blir återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar