torsdag 31 januari 2013

Sunny Thursday

Jag fick lite plugg gjort igår faktiskt. Förberedelserna för min bokredovisning jag har på svenskan imorgon är nästan klara! Innan allt pluggande fick jag lov att ta en sväng ner på biblioteket för att låna en bok och eftersom det ligger i samma byggnad som min gamla skola gick jag in där och sa hej. Inga större förändringar sen sist jag var där, bara lite ommöbleringar.

Idag skiner solen och det känns verkligen som att våren är på väg, vilket jag hoppas innerligt. Jag är trött på kyla och halka. Slog nästan ihjäl mig på väg hem från bussen och ännu värre var det imorse när jag skulle till bussen och dessutom hade bråttom. Nu när vi går mot ljusare tider kanske jag ska sätta in min nya header och fixa lite med designen? Headern är inte riktigt klar än eftersom jag har en liten spricka i min kreativitetsbubbla men den får nog vara ganska enkel.

Ni får ha en fin torsdag. Bara en dag kvar till helgen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar