onsdag 6 februari 2013

Onsdag

Det är bra uppdaterat här ser jag. Nej, men jag har fullt upp med skolan, plugg, träningar och allt vad det är att jag knappt hinner med något annat.

I helgen var jag till Maserhallen och såg på när min syster och några andra kända ansikten spelade futsalcup i alla fall. Systers lag vann på damsidan!

Annars har det varit plugg, skola, träning som jag sade typ. Igår t.ex, så fick min engelska bokrecension vara klar och eftersom jag är expert på att skjuta upp saker så fick måndagseftermiddagen gå åt att läsa ut de ca. 200 sidorna jag hade kvar och till att skriva den. Från fyra till tio satt jag och höll på med det där och ni fattar inte hur glad och stolt jag blev över att ha klarat det.

Nu har jag en historieuppsats att bli klar med också. Jag orkar inte med mitt liv ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar