torsdag 17 november 2011

Det går bra nu

Bra morgon jag fick idag känner jag. Jag var jättestressad imorse och precis innan jag skulle gå borstade jag tänderna (var redan sen då) och lyckades kleta tandkräm i mitt hår. Jag tvättade bort det lite snabbt eftersom jag hade bråttom, då blev jag ju ännu mer försenad. När jag kommer till skolan går jag in på musiken och lämnar in min uppsats. Sen får jag sluta. Värt?!!?!?!?!? Nej. Sånt händer bara mig.

Jag har inte bara varit med om tråkiga saker idag. Clara tappade t.ex. sin telefon i toaletten idag för andra gången. Det var väl inte så roligt för henne men för oss andra. Skadeglädje, haha.
Jag har också gjort klart min tubsjal på slöjden. Jag har hållit på med den hur länge som helst känns det som. Nu är den klar i alla fall!
Nu på kvällen har jag varit på öppet hus på Falu Fri med Beccis. Ingenting för mig, men det hade jag inte tänkt heller. Jag följde med för hennes skull bara.

Går och lägger mig i tid idag. Jag ska bara se på ett avsnitt av Desperate housewives först.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar